-

Hallåallihopa!

Sitter just nu och ser på disney (haha)
Men förut såg jag på bröllopet, herregud.
Trodde klänningen skulle vara mer ''outstanding'' men den var ju egentligen helt vanlig.
Det enda som stack ut var släpet.

Tycker det har varit lite för mycket om detta. Visst hon var fin, hon var jättefin men! Bröllopet kostade mer än 800miljoner kronor.
Aja, nog om det nu.

Sitter just nu med ett stoooort glas med cola, och en grandiosapizza x)
AWW, kollade just på soffryggen (säger man så? O_O)
Så ligger min kattunge helt utsträckt och sover, AW.
Men iallafall, jag är ensam hemma ikväll. Mamma och pappa är hos någon också ska dom bowla och så ikväll :D
Så jag har min Ben & Jerryglass, pizza, godis, chips. OCH SESSAN ♥ Gud vad jag kommer tjocka mig ikväll, kommer inte orka med innesäsongen nu efter sommarn i innebandyn haha!

Aja, nu ska jag äta. Kommer väl lite bilder på Sessan eller så ikväll, på måndag ska jag på stan med Louise!

So long!

Kommentarer
Postat av: M A L I N H E,foto

SVAR. hahaja, just ja! ;)

2010-06-19 @ 17:53:48
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0