Ain't no sunshine when i'm gone.

Haha, lol på rubriken o.o

Men iallafall, medans ni inte fick veta vad jag gjorde så var jag på tjejkväll hos maria ^^
Vi gjorde det vi tjejer var bäst på: SNACKA SKIT! :)

Det var riktigt kul, det var alla vi närmsta som var där. Sjukt kul, tack så mycket!

Orkar inte skriva särskilt mycket nu, ska lägga mig snart. (antagligen) eller så kommer jag fastna här :P

Kan faktist komma ett till inlägg innan midnatt, men lovar inget. :D

Imorrn blir det stan med louisehall!

POSSIPOSSI

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Okej jag får göra det imorgon, för nu ska jag sova! Godnatt och sovgott :)

2010-06-20 @ 23:32:02
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0