Hemma!

Tjoho!
Kom hem för en stund sen efter att ha lämnat av systeryster och hennes pojkvän på busstationen.
Dom jobbar ju i Oslo nu och dom skulle tillbaka dit men vi ses ju snart igen när hela hiet ska till TALLINN WOHOOO!!! :D
Då ska även kusinerna , farmor o farfar med ^^
Haha, btw, hoppas marcus å erik läser detta :D
Men iallafall, dom två sitter på DH just nu i jkpg (Oj, vad mycket förkortningar de blev xD)
DH= dream hack
jkpg= Jönköping
Så dom sitter där just nu vid varsin plats :P
HOPPAS NI HAR KUL :D

Men iaf, handlade lite tills ikväll då mamma och pappa är borta så då blir det att ha en myskväll själv! ^^ Då får folket se till att vara inne på msn, facebook etc så jag har någon att snacka med! :P

Så det jag köpte tills ikväll var ju:
Mat (Haha, en billyspan och någon gradiosa xD)
BEN & JERRY ♥♥♥♥♥♥
och eh.. en tidning o_o

 
blev en bild på min trötta kissemiss :P♥

Kommentarer
Postat av: MARIIIIIIIIIA

komsi komsi till moi? :3



Sessan ser drogad ut o.o

2010-06-19 @ 18:31:18
Postat av: Maja svar :D

Maria, du är drogad :(

Men hallå, hon hade precis vaknat där :O

NEJ JAG KOMMER INTE KOMMA :(

2010-06-19 @ 18:55:09
URL: http://wallaballaedelsward.blogg.se/
Postat av: Maria >:(

DU ÄR INTE SNEL HEST

2010-06-19 @ 20:14:17
Postat av: MAJA SVAR ;D

OW DU KOLLAR JU BLOGGEN 8DDD

2010-06-19 @ 21:16:08
URL: http://wallaballaedelsward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0